PROGRAMVAROR

voicemessaging

Röst och Hänvisningssystem

OfficeServ Röst och Hänvisningssystem erbjuder ett kraftfullt urval av meddelandelösningar som inte bara är kostnadseffektiva utan även leverar fördelarna med röstmeddelanden till alla arbetsmiljöer.

OfficeServ Röst och Hänvisningssystem ingår i OS7030, OS7100, OS7200S och finns som en tilläggsmodul till OS7200 och OS7400.

Med 1 till 20 portar för röstmeddelanden är systemet en kostnadseffektiv lösning för alla arbetsplatser, 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan. Enkel att använda och administrera, Systemet kan hjälpa er minska antal missade eller tappade samtal, öka effektiviteten och öka nivån på er kundservice. Rapporter ger dig även möjligheten att visa hur effektivt era investeringar används. Till exempel kan systemet ge statistik på hur många meddelande varje användare har tagit eller hur många gånger en automatisktelefonist har aktiverats.

voice-recording

Samtalsinspelning

En fullt integrerad tilläggsmodul för OfficeServ Call Reporting and Contact Centre som kan spela in trafik på din ISDN30, ISDN2, SIP eller analoga trunk. Genom att erbjuda en heltäckande lösning för administration och samtalsinspelning, som administreras från en enda dator eller server och gör att du kan lagra, söka, återspela eller arkivera samtal med bara ett eller några klick. Många typer av organisationer kan dra nytta av OfficeServ röstinspelning. Verksamheter som försäkringsbolag, advokatfirmor, call center, sjukhus m.fl. får självklara fördelar, men samtalsinspelning kan vara en viktig faktor för alla organisationer som kan behöva:

  • Lösa ”vem-sa-vad”-dispyter.
  • Bekräfta kvantiteter eller specifikationer i er order.
  • Skydda medarbetare från hot.
  • Övervaka medarbetare.
  • Övervaka kundtjänst.
xchange

Samsung Xchange

Samsung Xchange är en CTI-applikation som gör skillnad. Samsung Xchange ansluter din telefon till din kontorsdator för att maximera din produktivitet. När ett samtal tas emot av din telefon visar uppringarens nummer på din datorskärm i en liten diskret ruta. Samsung Xchange ansluter även företagets CRM-databas och -applikation och söker efter uppringarens uppgifter i dessa för att kunna presentera innehållet på din skärm. På det sättet kan du veta vem som ringer redan innan du svarat på samtalet.

Du kan även använda knapparna i notifikationsrutan för att svara på samtalet eller för att öppna uppringarens kort i er CRM-applikation. Detta sparar dig värdefull tid under samtalet och för dig mer produktiv och dina kunder mer nöjda. Förutom att visa inkommande samtalsdetaljer låter även Samsung Xchange dig ringa från er CRM-applikation och söka efter kontakter, namn eller plats, ofta på ett enklare sätt än vad som erbjuds av CRM-mjukvaran i sig själv.

Xchange finns även till Android och Iphone.

För mer information gå till

http://www.samsungxchange.com

connect

Samsung Xchange Operator

Första intryck räknas, därför är det kritiskt att inkommande samtal hanteras så effektivt och professionellt som möjligt av dina agenter. Det är därför Samsung har utvecklat Xchange Operator, en PC-baserad konsol förenklar hanteringen vid hög samtalsbelastning. Med enkelheten i peka-och-klicka ger Xchange Operator agenten utökad funktionalitet för samtalshantering och ökar deras dagliga kapacitet för inkommande samtal på ett påtagligt sätt. Xchange Operator ger användaren val, mer erfarna agenter kan använda traditionell tangentbaserad teknik utan att kompromissa med funktionaliteten. Vikarier eller tillfälliga agenter kan använda drag & drop. Agenten ser direkt CID och ringda nummer, vilket förenklar personlig hantering av samtal för flera företag.

communicator

OfficeServ Communicator (SoftPhone)

Båda versionerna av OfficeServ Communicator (Basic och Professional) verkar i tre lägen som kan ändras i farten, så att du kan växla från bordstelefon till SoftPhone eller UCPhone när du behöver.
UCPhone läge för anslutning till Samsungs SMT telefoner, ger specialiserad funktionalitet så som uppladdning och nedladdning av kontakter från Microsoft ® Outlook.
SoftPhone läge för att ringa, svara, vidarekoppla, m.m direkt från din dator, oavsett om du är på kontoret eller på resande fot.
Deskphone läget ger samtals kontroll för alla icke SMT telefoner.

OfficeServ Communicator Basic

Om du letar efter bättre samtals kontroll och större bekvämlighet, kan OfficeServ Communicator Basic förse dig med båda. Du kan enkelt se en lista över utgående och inkommande samtal och enkelt ringa upp samtal du har missat. Ytterligare funktioner inkluderar:
Videosamtal som sätter medarbetare ansikte mot ansikte med en klick, även om det finns längt avstånd mellan dom.
Med ljud och videoinspelning på din lokala dator kan du granska vad som diskuterades under ett möte.
Telefonbok för uppladdning av Microsoft Outlook-kontakter.
Klicka för att ringa från Communicator eller Microsoft Outlook eller genom att markera ett telefonnummer.

OfficeServ Communicator Professional med Messenger

OfficeServ Communicator Professional har alla Communicator Grundläggande funktioner och lägger till snabbmeddelanden, samverkan och närvaro funktioner. Snabbmeddelanden möjliggör realtidskommunikation mellan kollegor på distans.
Whiteboarding låter medarbetarna samarbeta och brainstorma med varandra direkt från skrivbordet.
Filöverföring ger deltagarna i en chatt möjligheten att utbyta filer inifrån chattfönstret.
Närvaro indikation gör att man snabbt kan se kollegors tillgänglighet.

 

conference

Konferensbrygga

OfficeServ Konferensbrygga är en fullfjädrad lösning för röstkonferenser och utökar den inbyggda konferensmöjligheten som finns i OS7000-systemen.

OfficeServ Konferensbrygga är kompatibel med OS7200S, OS7200 och OS7400.

Varje modul stödjer 24 kanaler som antingen kan användas till en stor konferens eller fler mindre konferenser.

Konferenser kan spelas in och det finns stöd för upp till 50 timmars inspelning.

Systemet kan spela in sex konferenser samtidigt.

OS_Call_Reporting

Samtalsstatistik

Samsung OfficeServ Samtalsstatistik har designats för att erbjuda organisationer av alla storlekar möjligheten att maximera personal, telefoni- och IT-resurser. Samtalshistorik, anknytningar, anknytningsgrupper, DDI och trunk-aktivitet kan analyseras för samtalstrafik och användareffektivitet, så att du kan.

  • Verifiera samtalskostnader, även om du använder flera operatörer.
  • Kalkylera kapacitet för samtalshantering och trafikflöde.
  • Administrera personal för att möta fluktuationer i efterfrågan.
  • Skapa konkreta fakturaunderlag för kostnadsställen, klienter eller kampanjer.
  • Skapa automatiserade eller on-demand rapporter in Excel, Word, HTML eller email-format.
Samsung_Contact_Center_Smal

Samsung Contact Centre

Samsung har utvecklat en revolutionerande ny lösning Contact Centre, Samsung Contact Center (SCC) som helt integrerar med Ubigate och OfficeServ från Samsung.